پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

برگزاری اجتماع عظیم منتظران در مشهد و ۴۰۰ شهر کشور

  • کد خبر: ۱۵۳۶۵۹
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
برگزاری اجتماع عظیم منتظران در مشهد و ۴۰۰ شهر کشور
مسئول ستاد مردمی برگزاری اجتماع عظیم منتظران از برگزاری این اجتماع در مشهد و ۴۰۰ شهر ایران در صبح روز نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار جانباز «غلامحسین صفایی» مسئول ستاد مردمی برگزاری اجتماع عظیم منتظران در نشست خبری پیش از برگزاری این اجتماع و در جمع نمایندگان رسانه‌های استان، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: اجتماع عظیم منتظران امسال علاوه بر مشهد، در ۴۰۰ شهر ایران و ۲۲ کشور برگزاری می‌شود.  

وی افزود: هجدهمین اجتماع عظیم منتظران در مشهد نیز از ساعت ۹ صبح در عرصه میدان شهدا آغاز می‌شود و در این مراسم، ضمن قرائت زیارت آل یاسین و مداحی ذاکران اهلبیت (ع)، آیت الله «سید احمد علم الهدی» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد نیز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.  

سردار صفایی خاطرنشان کرد: پایان بخش این مراسم نیز حرکت اجتماع کنندگان به سوی حرم مطهر رضوی است تا در جوار مضجع شریف رضوی، برای تعجیل در ظهور آن حضرت دست به دعا بردارند.  

وی افزود: در خیابان‌های منتهی به میدان شهدا نیز موکب‌هایی از سوی جمعیت‌های مردمی برای پذیرایی از اجتماع کنندگان در نظر گرفته شده است.  

اجتماع عظیم منتظران، اجتماعی مردمی است 

مسئول ستاد مردمی برگزاری اجتماع عظیم منتظران با تاکید بر مردمی بودن این اجتماع خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم توان خود را در جهت رضایت آن حضرت به کار بگیریم و برگزاری چنین اجتماع‌هایی نیز فقط ذره‌ای از توان ما برای ابراز ارادت به محضر امام زمان (عج) است.  

وی افزود: اگر کار‌های ما برای آن نباشد که ما را گامی به ظهور آن حضرت نزدیک کند، در حقیقت ما کاری انجام نداده ایم و قطعا چیزی جز خسران نصیب ما نخواهد شد.  

سردار صفایی ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجتماع مردمی گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، حمل و نقل عمومی نیز تا ساعت ۱۴ روز نیمه شعبان در خطوط اتوبوس و قطار شهری رایگان است.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->